• İmsak 00:00
  • Güneş 00:00
  • Öğle 00:00
  • İkindi 00:00
  • Akşam 00:00
  • Yatsı 00:00
  • İFTARA KALAN SÜRE 00:00:00
İMSAKİYE 2025 - İzmit
featured
  1. Haberler
  2. BELEDİYELER
  3. İzmit Belediyesi
  4. İzmit Belediyesi Çağrı Merkezi 220 bin çağrı ile vatandaşa dokundu

İzmit Belediyesi Çağrı Merkezi 220 bin çağrı ile vatandaşa dokundu

İzmit Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Çağrı Merkezi, son bir yılda yaklaşık 220 bin çağrı alarak vatandaşların talep, şikâyet ve önerilerine çözüm üretti. Belediye hizmetlerine ilişkin her türlü bilgi paylaşımının yapıldığı Çağrı Merkezi, kurum dışı konularda da vatandaşlara yol göstermeyi sürdürüyor.

HIZLI ÇÖZÜM HEDEFLENİYOR

İzmit Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürü Gülşah Çubuklu, Çağrı Merkezinin önemine dikkat çekerek şu açıklamalarda bulundu: “Müdürlüğümüz bünyesinde hizmet veren çağrı merkezimize gelen her bir talep büyük önem taşıyor. Çağrılar dikkatle dinlenerek gerekli bilgi paylaşımı ve koordinasyon sağlanıyor. Hızlı çözüm ve vatandaş memnuniyetini esas alıyoruz”

7/24 HİZMET

Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği çağrı merkezi, 7 gün 24 saat hizmet veriyor. Belediye ile iletişime geçmek isteyen vatandaşlar, 444 41 00 ve 318 00 00 numaralı telefonlardan çağrı merkezine ulaşarak her türlü talep, şikâyet ve önerilerini iletebiliyor.

0
tebrikler
Tebrikler
0
_zg_n
Üzgün
0
mutlu
Mutlu
0
sinirli
Sinirli
0
buz
Buz
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
hay_senin
Hay Senin
İzmit Belediyesi Çağrı Merkezi 220 bin çağrı ile vatandaşa dokundu
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Giriş Yap

Kocaeli Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Telefon
WhatsApp